//IERAH LUVIE


Diary About Freebies Links FACEBOOK TWITTER INSTA +FOLLOW DASH


Al-Fatihah
Monday, 23 September 2013 | 0 Teddy (s)!


Al Fatihah buat sahabat kami yang telah pulang ke rahmatullah :( Arwah merupakan classmate aku, baru tahun nie aku mula ngam dengan die even dah lame kenal. Last aku jumpa die hari khamis. Die mintak duet kat aku, aku bagi.  Die selalu lepak dengan kiteorang dalam kelas. Ya Allah lepas nie takde dah dengar suare die panggil nama kami. Arwah accident malam tadi. Pagi tadi lalu kat tempat kejadian rase sebak sangat. Tak boleh tengok sebab banyak kesan darah. 

Tak sangka sangat . Doakan arwah tu je yang mampu. Semoga rohnya ditempatkan dikalangan orang2 yang beriman. Takziah buat keluarga arwah Muhammad Izzarul bin Mat Isa :'(

http://www.sinarharian.com.my/edisi/pahang/dua-remaja-maut-nahas-motosikal-1.204912#.UkET_QHyGSM.facebook

Al-Fatihah 

Post a Comment


The Disclaimer

Hello
Let's Talk!

 Teddy Bear


My Buddyz!


Ask me


Giveaway (not now)


The Past


The Credits!

Basecode by : Nadya and Qistina
Re.Design : Miss_Hana
Re.Edit : Ierah Luvie
Visit my twins : RynaHanie

Best View at GOOGLE CHROME!