//IERAH LUVIE


Diary About Freebies Links FACEBOOK TWITTER INSTA +FOLLOW DASH


Die manusia yang selalu berkepit dengan saye ! haha
Saturday 20 April 2013 | 9 Teddy (s)!

  

Selamat malam semua. Dah tidur? Malam nie bosanlah, mata pulak tak mengantuk . Haa so aku nak story pasal aku dengan sorang manusia nie haha.. Siape manusia tuh.. jeng jeng jeng Ryna lah orang die.. Die best friend aku yang selalu berkepit dengan aku. Korang ade best friend? Mestilah ade kan kan kan? 


Kiteorang berkawan sejak sekolah rendah lagi. Mula kenal-kenalan sejak darjah empat tak silap. Haa sampai sekarang kami tetap best friend. Dah nak masuk 7 tahun kami kawan.. weee sayang budak baju biru tuh :D


Haa jeles tak? haha ramai yang keliru antara kami berdue. Maybe sebab asyik berkepit je, so dorang susah nak bezakan kite orang. Bukan same pon muke, name lagilah beza haha.. Kadang-kadang orang panggil aku, Ryna. Orang panggil Ryna, Syira .. kahkah (kawan2 kat sekolah panggil aku, Syira hehe)


Haa comel tak kak ton? haha comelkan Ryna. Haa nengoklah kawan sape . wkwkwk


Die antara manusia yang sekepale dengan aku. yay ! :D
kebanyakan ape yang aku suka, die pon suka. Kadang-kadang sampai lelaki pon kiteorang boleh sukakan lelaki yang sama hahaha kelakarkan 




Percaya tak dari kami darjah 4 sampailah form 3. Kami berada dalam kelas yang sama. Tapi masuk form 4 nie dah lain kelas sebab? hehe die amek addmath, aku? takpelah terima kasih hehe




Kami kembar. Kembar? hahaha



Comel tak kak ton? haha


Haha okeylah akhir kate.. aku sayang kawan baik aku. Awk2 kat luar sane pon kene sayang kawan baik taw. sebab tanpa mereka siapalah kita.. hehe maksud aku tanpa kita hidup nie mesti tak best.. Hidup lebih ceria dengan adanye teman.. Fakta ramai orang tak boleh hidup tanpa kawan. Bukannye tak boleh hidup tanpa boyfriend.. tade bf pon kite boleh hidup hehe.. (al maklumlah tuan punye blog nie single) dan aku tetap boleh hidup tanpa si die hehe..

Ya Allah,Terima kasih Engkau telah pertemukan aku dengan sahabat yang sangat baik dan memahami aku.

Assalamualaikum Good night :D









Blogger Unknown said...

hurm... Am pun dulu ade bff... seronokkan bila lau kawan satu kepala.. hahaha

10 Tanda Bila Pasangan Anda Curang

Dunia Blogging Ramai Yang Salah Anggap.. Kenapa?





 
Blogger  Ryna Luvie said...

Hey , aok nak suruh koi menangis pepagi buta ni ke baca entry ni ..huaaaa seb bek koi gelak sampai kat part kita minat laki yang same taw ..Hhahah pape pon Gwa sayang sama lu sayang =)

 
Anonymous Anonymous said...

Am : Yeah memang seronok.. hee XD

 
Blogger Ierah said...

Ryna: haha betul ape pasal laki tuh kahkah.. sayang hang jugak heee :D

 
Blogger Ierah said...

Am : Dulu? sekarang takde bff ke? Carik lah sorang hehe..

 
Blogger hanim said...

eh muka memang sama lah haha :D

 
Blogger Ierah said...

Nurhanim : same erk? haha :D

 
Blogger Mizz Aiza said...

akak dulu pun ada bff.. tapi sekarang ni masing2 dah ada life sendiri.. dia dah kawin&kami dah jarang2 keluar bersama..

 
Blogger Ierah said...

Kak Miza: Lah yeke? herm tapi korang tetap kawan kan.. hehe hope die bahagia dengan life die..dan akak pon bahagia dengan life akak :D

 

Post a Comment


The Disclaimer

Hello
Let's Talk!

 Teddy Bear


My Buddyz!


Ask me


Giveaway (not now)


The Past


The Credits!

Basecode by : Nadya and Qistina
Re.Design : Miss_Hana
Re.Edit : Ierah Luvie
Visit my twins : RynaHanie

Best View at GOOGLE CHROME!