//IERAH LUVIE


Diary About Freebies Links FACEBOOK TWITTER INSTA +FOLLOW DASH


Sebenarnya senang .......
Saturday 15 June 2013 | 0 Teddy (s)!

Assalamualaikum

First sekali saya nak ucap Selamat Hari Bapa kepada ayah saya , Encik Hazman Bin Ramli 
Wehee dan kepada bapa-bapa kat luar sane Selamat Hari Bapa jugak. Sementara ayah kita masih ada, hargai dan sayangi lah dia sepenuh hati.

Dear Daddy,
I may find a prince someday,
but you will always be my king !


And now hehe balik pada tajuk . Sebenarnya senang na lupakan seseorang, cuma kita yang terlalu ikutkan perasaan. Hrmm mungkin kita dilamun cinta? Tapi dengan orang yang salah. Haha kite kene move on sebenarnya. Tapi susah woo. Kenapa orang yang salah? sebab kalau dia orang yang betul, dia takkan biarkan kita macam tu je. Mungkin aku banyak buang masa, selalu berangan-angan tak tentu pasal. Sedangkan dia bersuka ria je kat luar sana.

Kadang-kadang terfikir juga kenapa susah nak lupakan someone. Terkontang kanting sesorang. Padehal dia bukan ingat aku pon.  Aku selalu cakap nak move on tapi hakikatnye hampeh. Hahaha Kelemahan perempuan, mulut kata lain hati kata lain . Move on lah sangat kan. Happy? Happy ke? Haha 

Single is awesome ! Yeah memang awesome, hati tenang, tak payah nak serabutkan kepala.  tapi kadang-kadang sepi, sunyi jugak hahha. Ain kata sampai bila-bila pon aku takkan dapat pengganti sebab aku selalu bandingkan dia dengan someone yang lain. Bhahaha dah mereng mungkin aku ni. Lantok.

Redha tu jalan yang terbaik. Yang penting kita tak ke laut hanya disebabkan perkara yang tak penting macam ni. Haha saya okey saya dah besar  eh buat iklan pulak kat sini -....-

Err aku rase macam hahaha okey study itu tugas aku sekarang sebenarnya. Say Hi tu SPM next year. Ayoyo seram hahaha. Okey jom lunch . Babai Assalamualaikum :)




Post a Comment


The Disclaimer

Hello
Let's Talk!

 Teddy Bear


My Buddyz!


Ask me


Giveaway (not now)


The Past


The Credits!

Basecode by : Nadya and Qistina
Re.Design : Miss_Hana
Re.Edit : Ierah Luvie
Visit my twins : RynaHanie

Best View at GOOGLE CHROME!