//IERAH LUVIE


Diary About Freebies Links FACEBOOK TWITTER INSTA +FOLLOW DASH


Perfect ? yes i'm not :'/
Monday 6 May 2013 | 0 Teddy (s)!

Assalamualaikum

Awak sempurna ? Herm semua manusia tak sempurna. 

Manusia tak terlepas daripada membuat kesalahan. Yes aku pon selalu buat salah dekat orang. Huwaaa 
Hrmm aku taktahu macam mana lagi nak jaga hati orang. Hati orang susah nak bace ! Susah sebenarnya nak jaga perasaan orang. Setiap orang lain ragamnye. Kadang-kadang kita jaga hati orang, orang pulak tak reti nak jaga hati kite.. Haha normal lah tuh

Huwaa hati aku sakit sebanarnye bile tengok die dengan perempuan lain. Hah aku tahulah aku bertepuk sebelah tangan hahaha kesian sungguh anak orang ni. Perempuan yang ade dalam hati die tu cantik sangat, baik pon baik. Kecil comel jer. Geram ceq tengok hehe.. Mane taknye die suke. Takpe aku tak kesah pon. Haha kadang-kadang aku terpakse senyum depan die, depan kawan-kawan. Walau macam mane pon die tetap kawan aku. Itu penting ! 

Aku mengaku aku tak sempurna. Siapa yang faham perasaan aku? angkat kening ! hahhaah Now minggu exam , yeah aku kene study. Ade tak ubat jangan bagi malas dan cerdaskan minda? hahahha aku nak pandai !!! mungkin kene berusaha sungguh-sungguh. Ayah aku selalu membebel pasal ni hahaha.. but bebelan die tu berguna walaupun telinga panas mendengar .. hehhee


Poyonye muke ! budak kat atas nie tak sempurna di mate die. *ayat pasrah kah ini?* hahhaa 

Hai awak. Saye tahu awak cuma mimpi saya. Awak hanye crush saye yang selalu buat hati saye macam gunung berapi nak meletop hahaha. okey tipu jer -..- awak selalu buat saye tersenyum walaupun sebenarnye hati saye sakit. 

Terase poyo pulak entry kali nie. Bile bace balik Astaghfirullah wkwkwk. Akhir kate aku rindu Ryna dengan Eija :'/

I miss them :'(

Post a Comment


The Disclaimer

Hello
Let's Talk!

 Teddy Bear


My Buddyz!


Ask me


Giveaway (not now)


The Past


The Credits!

Basecode by : Nadya and Qistina
Re.Design : Miss_Hana
Re.Edit : Ierah Luvie
Visit my twins : RynaHanie

Best View at GOOGLE CHROME!