//IERAH LUVIE


Diary About Freebies Links FACEBOOK TWITTER INSTA +FOLLOW DASH


Masalah
Tuesday 19 March 2013 | 0 Teddy (s)!


Hai hai Selamat Petang! :D  Herm sereh bosan petang nie, membe takde nak ajak keluar. Herm bukan macam dulu, dorang ade jer mase nak lepak. Eija pon bapak die dah marah bawak moto pergi kampung baru. So tak dapat lepak area sane dah hrmm :(

Yes aku rindu tahun 2012 . Tahun 2012 tinggalkan banyak kenangan. Yelah sekarang dah lain-lain kelas, so susah nak lepak same-same. Aku rindu kawan-kawan aku. Oh ye ummi pon dah nak kawen. Aigoo lepas nie takboleh dah nak ajak keluar macam dulu.


Haha 2012 lah tahun yang aku rase paling free dan bebas. Kiteorang macam adik beradik. Sekarang ryna, eija and membe semua lain kelas. Yang ade nye ain,alep ngan hawe jer. Herm Tahun nie rase stress sangat ! tak tahu kenape. Maybe banyak masalah yang timbul. herm banya jugak salah faham yang berlaku akhir-akhir nie. haih 

Tahun nie kene fikir pasal exam bagai, tahun depan dah spm ! Aigoo pening kepale otak haha. 
Dear masalah. Janganlah datang dekat aku. 


Haha so bile fikir-fikir baik buat bodoh je dengan semua masalah tuh. Dan buat macam biase. Lagi kite ikutkan perasaan tuh, lagi teruklah masalah tuh nanti.  







Post a Comment


The Disclaimer

Hello
Let's Talk!

 Teddy Bear


My Buddyz!


Ask me


Giveaway (not now)


The Past


The Credits!

Basecode by : Nadya and Qistina
Re.Design : Miss_Hana
Re.Edit : Ierah Luvie
Visit my twins : RynaHanie

Best View at GOOGLE CHROME!