//IERAH LUVIE


Diary About Freebies Links FACEBOOK TWITTER INSTA +FOLLOW DASH


Selamat Pengantin Baru !
Sunday, 17 February 2013 | 0 Teddy (s)!


Herm hari nie dah hari Ahad esok sekolah !! huwaa kerja sekolah tak siap lagi. Hadoi malam karanglah siapkan hehe. Ape nak jadilah dengan aku nie. Belum insaf-insaf lagi. Herm -.- Dengar cerita Qistie dapat jumpe dengan gemuk die tuh. Wah-wah untunglah die. Dapat jumpe mamam die yang henseng tuh hehe. Semoge korang bahagia :D

Haa semalam Ira pergi kenduri kahwin sedara Ira dekat area Rawang. wah seronok memang seronok sebab kenduri tuh diadakan dekat dewan. Wohuu mulalah Ira nak pakai baju yang molek siket hahahaha.





Yihaa Selamat Pengantin Baru ! moga kekal ke anak cucu XD

Oh ye kebetulan ye hahah TERserempak dengan Azril dengan family die dekat kenduri tuh.Azril tuh kawan lame Ira. sejak sekolah rendah lagi Ira member dengan die. Nenek die kawan nenek Ira mase dekat Pelangai dulu . Mak die pulak kawan sekolah mak Ira dan die kawan Ira hahaha . Pening dah. Sebenarnya mase sampai tuh dah ternampak die kat depan pintu masuk. Tapi Ira sorokkan muka haha terkejut tiba-tiba ade die dekat situ. al maklumlah lame tak jumpe die. dah lebih kurang setahun die pindah. Dengar cerita die duduk area Selayang sekarang. yelakot. Lantoklah haha


Yang baju putih tuh mak Ira dan baju coklat tuh makcik Izan, mak Azril .


Sesi perjumpaan semula hahaha.  Masing-masing jumpe kawan lame. tengok belakang sane nenek Ira dengan kawan-kawannye. 'Dah macam jejak kasih dah aku tengok hahaha' :D


Haha sebelum berangkat balik sempat lagi Ira snap gamba Azril. Die tersengih kat hujung sane.Nasib baik die ingat Ira lagi. kalau tak memang nak kene pancung hahaha -.- *erh aku harap kau dengan Atul berkekalan hee :D*







Hehe sebelum balik tangkap gambar dulu. Itu wajib hahaha :D

Assalamualaikum XD




Post a Comment


The Disclaimer

Hello
Let's Talk!

 Teddy Bear


My Buddyz!


Ask me


Giveaway (not now)


The Past


The Credits!

Basecode by : Nadya and Qistina
Re.Design : Miss_Hana
Re.Edit : Ierah Luvie
Visit my twins : RynaHanie

Best View at GOOGLE CHROME!