//IERAH LUVIE


Diary About Freebies Links FACEBOOK TWITTER INSTA +FOLLOW DASH


s a h a b a t
Sunday, 27 January 2013 | 0 Teddy (s)!

Assalamualaikum

Wush lame sungguh tak update blog nie. Takde mase,buzy dengan kenduri bagai. My makteh mau kawen maa ! haha nak story nie, Paeh dah nak pindah :( haiyo dah lah die rapat dengan kiteorang. Die pindah pulak,hish tak seronok lah lepas nie nak lepak. So jumaat baru nie kami ramai-ramai plan hang bandar :D

Dah lame rasenye tak keluar bandar ramai-ramai. Hari tuh happy sangat. hehe dah jom tengok gambar yang bertimbun nieh haha .


Mule-mule tepek gambar gwa yang tak seberape nie kehkeh. Tumpang lalu xD


Makan ! 





Biase lah ,hobi kami BERGAMBAR kehkeh. 


Merah .


Jejake-jejake -,- 

Nanti bile ade rezeki, nak keluar dengan dorang lagi. Kalau ade rezeki. Sayang dorang :)

Akhir kate Assalamualaikum





Post a Comment


The Disclaimer

Hello
Let's Talk!

 Teddy Bear


My Buddyz!


Ask me


Giveaway (not now)


The Past


The Credits!

Basecode by : Nadya and Qistina
Re.Design : Miss_Hana
Re.Edit : Ierah Luvie
Visit my twins : RynaHanie

Best View at GOOGLE CHROME!