//IERAH LUVIE


Diary About Freebies Links FACEBOOK TWITTER INSTA +FOLLOW DASH


Bintang !!
Thursday, 5 April 2012 | 0 Teddy (s)!



Malam tadi Ira sekeluarga nak balek kampung..kampung Ira dekat je..area mempage bentong hehe dekat kan..malam tu Ira nampak banyak bintang kat langit..tapi ade satu bintang ni,die bersinar sangat..Ayah Ira pon cakap bintang tu cantik sangat..perjalanan balek kampung dalam kerete,Ira pandang je bintang tu..tibe2 ia hilang daripada penglihatan Ira..huwaa Ira nak tengok lagi..tapi tak lame tuh Ira nampak pula encik Bulan..wah terang sangat...tibe2 Ira teringat kat seseorang..seseorang yang Ira rindu sangat..

Die kawan Ira yang dulu rapat dan sekarang tak lagi..sekarang die dah ade awek..lupe Ira kat sini huhu..Ira suke kawan dengan die..dielahh satu2 nye kawan lelaki yang rapat dengan Ira..die gile2 dan kelakar selalu buat Ira ketawe dan tersenyum..tapi sekarang tak lagi..tegur pon jarang..

awek baru die cantek sangat..comel sangat..jauh sangat beze nye die dengan Ira..perempuan tu bertuah sangat..okey harap korang bahagia..tak tau kenape jeles nengok dorang bersame..kekadang selalu dengar die cakap name perempuan tuh..die happy sangat sekarang..okey Ira pon tumpang happy..

Ira just nak cakap Ira rindu die yang dulu..dulu die selalu lepak dengan Ira..borak2 dengan Ira..kalau Ira bosan die selalu mesej atau chating dengn Ira..haha dah lahh..semua da berubah..

okey just nak luahkan perasaan Ira..terima kasih pade sesiapa yang bace..

Encik bulan, Ira rindukan bintang Ira yang dulu bersinar..
"Talking To The Moon"

Post a Comment


The Disclaimer

Hello
Let's Talk!

 Teddy Bear


My Buddyz!


Ask me


Giveaway (not now)


The Past


The Credits!

Basecode by : Nadya and Qistina
Re.Design : Miss_Hana
Re.Edit : Ierah Luvie
Visit my twins : RynaHanie

Best View at GOOGLE CHROME!