//IERAH LUVIE


Diary About Freebies Links FACEBOOK TWITTER INSTA +FOLLOW DASH


mental mental mental
Thursday, 9 February 2012 | 0 Teddy (s)!

Assalamualaikum semua
ape mental mental nie..sakit mental ke..hehe bukan sakit jiwa yea..parah tuhh..hari ni kelas kami mental siket..sebab erm sebab haha adelah ..problem siket hari ni

sebelom rehat ok je ..macam biasa kelas bising nak mampos..kelas nie jarang senyap semacam..tetibe tadi laen pulak..then tice Nazilah masok ..tice ni sekepale ngan kami..gile2 Oo hehe..tice selalu buat lawak..dan kami akan gelak..sudah semestinyelah..takkan orang buat lawak kami nak nangis plak kan..pelek lahh tuhhh namenye..

tapi hari ni laen pulak jadiknye..haha emang kelakar tadi..tice cakap kami semua senyap jea..tadek perasaan..sampai tice marah "korang nie kenape,jangan lahh serius sangat" ..haha "tadek ape2 lahh tice"
tuhh jea jawapan kami..

cube bayangkan kelas korang senyap jea tiap hari..tak best kan..kene lahh happy2 bising2 jugakk..hehe..baru lahh masyukkk

ramai cikgu selalu pandang renda kat kelas kami..yela kami sekelas emang nakal dari kelas2 laen..cikgu pon dah pening ngan kami semua..tapi kami ade kelebihan jugak ye..kami semua kawan..kelas laen ade kea haha pulau memulau lahh..tak baek tak baek..


teruk sangat kea kami ..? tak kan tak kan ??

haa nie tice kami a.k.a umi haha umi kami muda

comel tak comel tak..hehe


nie daq2 kelas ira..gamba ni tahun lepas hehe..form 2..tahun ni dah form 3..sebenanye ramai lagi..tapi ni jea yg dapat..tapek lahh

k lahh.,bye..


sayang budaq2 kelas 3rkd & cikgu2 :D

Post a Comment


The Disclaimer

Hello
Let's Talk!

 Teddy Bear


My Buddyz!


Ask me


Giveaway (not now)


The Past


The Credits!

Basecode by : Nadya and Qistina
Re.Design : Miss_Hana
Re.Edit : Ierah Luvie
Visit my twins : RynaHanie

Best View at GOOGLE CHROME!