//IERAH LUVIE


Diary About Freebies Links FACEBOOK TWITTER INSTA +FOLLOW DASH


Chef :)
Tuesday, 12 June 2012 | 1 Teddy (s)!


Assalamualaikum !
korng semua tengok gambar kat atas ni..herm antara empat orang chef itu siapa yang korang kenal?Apa,semua korang kenal?wow baguslah macam itu.tapi korang kenal tak chef Sherson Lian? Alah tengok chef2 dekat atas ni dari kiri..haa yang kedua itu haha..

Alaah yang dalam cerita lima rencah lima rasa itu.korang mesti pernah tengok kan.baru2 ni pon Chef ismail dalam rancangan Siapa di rumah pon ade chef Sherson lian.


ramai yang minat cara dia masak..bila dia cakap pelat2 siket haha..




Blogger -tikah- said...

suka tgk 5 rencah 5 rasa...
simple je dia masak... :)

 

Post a Comment


The Disclaimer

Hello
Let's Talk!

 Teddy Bear


My Buddyz!


Ask me


Giveaway (not now)


The Past


The Credits!

Basecode by : Nadya and Qistina
Re.Design : Miss_Hana
Re.Edit : Ierah Luvie
Visit my twins : RynaHanie

Best View at GOOGLE CHROME!