//IERAH LUVIE


Diary About Freebies Links FACEBOOK TWITTER INSTA +FOLLOW DASH


Berjalan lagi
Friday, 7 September 2012 | 0 Teddy (s)!

Assalamualaikum

hai korang..amacam sihat tak? erh2 raye tak abih lagi oo..so jom berjalan lagi haha..takde kerja lain ke asyik nak berjalan je aku ni..

So semalam hari jumaat kami keluar bandar Amalia cute ajak makan KFC haha sempena hari jadi Raudathul and Aisyah hehe..korang hadiah nanti kite bagi ye hehe..tak cukup bajet lah bulan nie hehe

Jadi hari ni pula dorang ajak ke rumah Ain,Atikah Zulaika a.k.a Az Ika and terus ke Chamang untuk ke rumah Najwa..haa nie kes nak jalan beraya lah nie muehehe..dah tue bangka nak jalan raye lagi..dapat ke duet raye nye huhu

nanti Ira update pasal berjalan ke chamang ye..hehe bye korang


Post a Comment


The Disclaimer

Hello
Let's Talk!

 Teddy Bear


My Buddyz!


Ask me


Giveaway (not now)


The Past


The Credits!

Basecode by : Nadya and Qistina
Re.Design : Miss_Hana
Re.Edit : Ierah Luvie
Visit my twins : RynaHanie

Best View at GOOGLE CHROME!